CLICK IKLAN PENAJA

~NANGED!! ~ Click Me Pls. Click Iklan, dapat duit!

Friday, April 7, 2017

Makin Jauh

Hurm..
Aku tak tahu pasal tu
Ok salah aku x tgk IG kau selalu..

Thursday, April 6, 2017

Esok fly g KL

Esok fly 
2kali flight..
Dgn perasaan yg
Bercampur baur

Tuesday, March 28, 2017

12

Kembalikan adikku yg fokus tu
Sayang dia sgt
Nak tgk dia sukses

Sihat tak

Bercinta dgn pilot
Ada cabarannya

Monday, March 27, 2017

Dik..

Akak rindu kau
.....
How r u doing today? 
Hope everything baik2 je
Jaga kesihatan 


Saturday, March 25, 2017

Kalau...

Kalau ditakdirkan aku pergi dulu
Sebelum sempat bertemu dgnMu,
Aku harap kau tahu
aku syg kau dik..
lebih dari yg kau tahu

Allahu ..

Friday, March 24, 2017

Susah betul

Aku nak luahkan dkt siapa pun aku x tahu..


Skang tgh x boleh solat

Kalau tak aku dah mengadu pada DIA.

Hanya Dia yang Maha Mendengar

dan aku x percayakan org lain


Knapa mesti..


Kerjaya dia baru nak berkembang
And tetiba muncul org baru
ya.. aku dah tahu semua..

And aku rasa dia pilih cinta
Dan lupakan kerjaya
Dan aku rasa usaha kita selama ni
mcm sia2 je 😭😓



I'm back

With a broken heart

I care about u more that what u think..