CLICK IKLAN PENAJA

~NANGED!! ~ Click Me Pls. Click Iklan, dapat duit!

Sunday, November 26, 2017

Matahari ku..

STEP 1 : (26 Nov 2017)



Rendam biji benih bunga matahari dalam air suam
selama 8 jam ..  selepas lebih kurang sehari..
Letakkan atas kain lembab



STEP 2 : 28 Nov 2017

Selepas 2 hari .. seeds akan jadi mcm ni
Terdapat pertumbuhan akar sedikit




STEP 3 : 28 Nov 2017

Bila dah tumbuh akar , boleh dah tanam.
Pastikan akar menghadap ke bawah ya.. 
Gunakan tanah yg sesuai okay..
Aku beli je :) 
Letak sedikit baja ..
Dah tanam tu.. siram dan make sure
terdedah pada matahari

Harap cepat tumbuh ya matahariku :) 









STEP 4:  4 Dec 2017

Selepas seminggu .. ada yg dah tumbuh :)










Yang lain tak nak hidup ke??
Ayuhhhhh matahariku !!!







8 DEC 2017

Pindahkan dlm pot. Ada yg mati .. mungkin sebab kena panas ... pindahkan ke tempat yang cahaya waktu tengah hari kurang






Harap semua ni hidup dengan sempurna la .. 

Thursday, June 29, 2017

Kalau kau tahu

Betapa sayangnya aku pada kau..
Mesti kau terkejut dik..
Tp kau x pernah rasa kan sejak ada dia
Aku kecewa ...

Friday, April 7, 2017

Makin Jauh

Hurm..
Aku tak tahu pasal tu
Ok salah aku x tgk IG kau selalu..

Thursday, April 6, 2017

Esok fly g KL

Esok fly 
2kali flight..
Dgn perasaan yg
Bercampur baur

Tuesday, March 28, 2017

12

Kembalikan adikku yg fokus tu
Sayang dia sgt
Nak tgk dia sukses

Sihat tak

Bercinta dgn pilot
Ada cabarannya

Monday, March 27, 2017

Dik..

Akak rindu kau
.....
How r u doing today? 
Hope everything baik2 je
Jaga kesihatan 


Saturday, March 25, 2017

Kalau...

Kalau ditakdirkan aku pergi dulu
Sebelum sempat bertemu dgnMu,
Aku harap kau tahu
aku syg kau dik..
lebih dari yg kau tahu

Allahu ..

Friday, March 24, 2017

Susah betul

Aku nak luahkan dkt siapa pun aku x tahu..


Skang tgh x boleh solat

Kalau tak aku dah mengadu pada DIA.

Hanya Dia yang Maha Mendengar

dan aku x percayakan org lain


Knapa mesti..


Kerjaya dia baru nak berkembang
And tetiba muncul org baru
ya.. aku dah tahu semua..

And aku rasa dia pilih cinta
Dan lupakan kerjaya
Dan aku rasa usaha kita selama ni
mcm sia2 je 😭😓



I'm back

With a broken heart

I care about u more that what u think..


Monday, February 1, 2016

Aku Kecil Hati


Stress
Why u do this to me?!

Saturday, January 23, 2016

Entah Apa Rasa


My favourite song skarang ialah 
Entah Apa Rasa 
nyanyian Sissy Imann
Kbye 😘

  


Monday, July 20, 2015